luna

luna

vineri, 3 decembrie 2010

Vin Sarbatorile

De ieri la radio ne "asasineaza" cu melodii specifice Craciunului . Imi vine un gand ...E cam devreme, desi peste 2 zile vine Mos Niculaie. Devin nostalgica..........Cand eram copil cel mai mult ma bucuram de Sarbatorile de Craciun. La mine a venit intotdeuana Mos Craciun. In primii ani de gradinita si scoala eram oarecum nedumeriata la alti copii venea Mos Gerila . Apoi , am aflat ce e si cu Mos Craciun si cu Mos Gerila.........dezamagire, maturizare... Anii au trecut si intotdeuana Craciunul a ramas cea mai frumoasa sarbatoare din viata mea. Au aparut copiii , cat ma luptam sa le gasesc cate ceva frumos si deosebit de Craciun. Era o provocare placuta care ma umplea de viata si speranta. Si acum simt ca ma prinde "febra sarbatorilor" ............of , dar de ce simt melacolia . Am sperat atat in ultimii ani ca va fi mai  frumos , mai liniste .... Oare o sa pot trai un Craciun asa ca in copilarie? Acum 3 ani , mi-am implinit un vis : am avut un brad de Craciun ca din povesti, perfect.... A fost o  bucurie partiala, dar a fost. Poate am pretentii prea mari. Oricum , sper ca va exista un Craciun perfect, pana atunci ma bucur de cele ce vin in fiecare an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu