luna

luna

duminică, 12 decembrie 2010

Ieri

Ieri , m-am trezit foarte devreme. Ceasul arata ora 6..........of era sambata. M-am ridicat din pat si pur si simplu m-am simtit trista. M-am dus la bucatarie sa fumez o tigare, obicei rau reluat de curand, nici macar nu ma mai obosesc sa renunt la el. Am deschis fereastra, era ger. Prima dimineata rece din iarna asta, simteam aerul crud cum ma cuprinde si imi intra in suflet. Era inca noapte , zaream trotuarul luminat palid de un bec economic. Pe trotuar era un catel care tremura. Am luat haina din cuier si am iesit in strada, dar spre marea mea dezamagire nu l-am mai gasit. Stand pe trotuar am realizat ca eram cu picioarele goale in papuci. Era intuneric , frig si in cercul palid de lumina m-am simtit singura ..atat de singura incat mi-au dat lacrimile. Nu stiu, daca intradevar pe trotuar fusese catelul sau sufletul meu gol .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu