luna

luna

marți, 11 ianuarie 2011

Umbra



Eu umbra aceasta pe care
O semeni in sufletul meu
Cu mila si trista mirare
Voi duce-o cu mine mereu

Si-apoi intr-o zi oarecare
In care-mi va fi cel mai greu
Voi pune-o in vechi calendare
Duminica trupului meu

Fiori prin mine umbla
Si nu am trebuinta
Te rog pe tine umbra
Sa redevi fiinta

Flamand de iubirea intreaga
Pe vremi de amurg mohorat
Cand zodiile noaptea-si dezleaga
Ma satur cu-o umbra si-atat

Si sufletul meu te mai roaga
Magnetic catarg doborat
Tu, umbra tacuta si draga
Aseaza-ti fularul la gat

O umbra se-nchide in mine,
O umbra prin mine trecu.
E-atat de rau ca e bine,
E-atat de mult daca e nu

Bacovia-si iese din sine
Si rade in "a" si in "u"
Si-o umbra in viata ma tine
Si umbra aceea estï tu.

(versuri Adrian Paunescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu