luna

luna

joi, 27 ianuarie 2011

Oare exista sufletul pereche?

Nu cred ca am studiat suficient sa pot da definitia "sufletului pereche". Pana de curand nici nu credeam ca exista. Acum stiu ca exista , dar ratiunea ma impiedica sa o afirm raspicat. Senzatia de "deja vu" am avut-o de cateva ori in viata. Atunci am crezut ca memoria imi joaca feste. Acum cred ca era ceva , nu profund , atingeri din trecut sau cine stie de unde.
Ultima senzatie de "deja vu" a avut un impact teribil asupra mea. Atunci am stiut , da am constientizat ca era ceva , ceva ce nu pot defini. La inceput am zis :na, m-am indragostit! Era si asta . Ma intrista , stiam ca e iubire imposibila. Dar nu puteam controla. Asta m-a dus si spre greseli , greseli ce nu se pot indrepta.
Apoi incet, incet mi-am dat seama ca e mult mai mult. Cand te trezesti noaptea si simti brusc durere , fara sa ai ceva fizic, si primul gand e : a patit ceva. Starea de tensiune ce urmeaza e dureroasa , dar si placuta. Trairea e atat de intensa. Pacat ca nu am stiu sa recunosc asta de la inceput. Stiu ca il voi simti de acum tot timpul. Nu e vorba de iubire , e mult mai profund. Trebuie sa-mi limpezesc gandurie si poate atunci voi sti mai multe. Nesinguranta mea se datoreaza faptului ca din vina mea , l-am indepartat. Poate timpul le va aseza pe toate . Oricum acolo undeva e ceva/cineva ce imi da semnale. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu